اطلاعیه
قابل توجه کلیه شهروندان محترم
با توجه به مصوبه شماره 1099 / 8246 مورخ 1395/05/23 شورای محترم اسلامی شهر ورامین در خصوص شیوه نامه اجرایی ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی ، بدینوسیله از کلیه افراد حقیقی ، حقوقی، پیمانکاران و دفاتر کرایه ماشین آلات ساختمانی و عمرانی که درخواست فعالیت در زمینه حفاری گودبرداری ، بارگیری ، حمل ونقل و تخلیه نخاله های عمرانی و ساختمانی را درمحدوده وحريم شهر ورامین دارند، دعوت به عمل می آید با ارائه مدارک ذیل جهت اخذ مجوز فعالیت و کارت تردد به سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین مراجعه نمایند.
1- داشتن حسن شهرت و عدم سوء سابقه متقاضی دفتر .
2- مدارک شناسایی اشخاص حقیقی و مدارک شرکت (اساسنامه ،روزنامه رسمی و تغییرات)
3- تصاویر مدارک و اسناد رسمی و کد شناسایی ماشین آلات عمرانی تحت اختیار
4- درخواست مجوزفعاليت برای تأسيس دفاترخدمات پسماندهای عمرانی وساختمانی
5- تصوير(کپی برابر اصل شده)سنديااجاره نامه مكان مناسب و مورد تایید سازمان مدیریت پسماند
6- فيش واريزی صدورمجوزبراساس نرخ تعيين شده توسط شورای اسلامی شهر
7- تعهدمحضری مبنی بررعايت الزامات مدنظرسازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین
8- ارائه ضمانتنامه جهت تضمین اجرای تعهدات توسط مالکین دفاتر پیمانکاری و متقاضی مجوز فعالیت.
9- ارائه لیست ماشین آلات حفار و خودرو های حمل کننده مجاز تحت اختیار
تبصره یک :
سازمان مدیریت پسماند پس ازبررسی وتائيد مدارک فوق نسبت به صدورمجوزدفاترخدمات اقدام می نمايد.
سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین
تلفن: 36296988